Post by innisimpcallnon on Feb 8, 2022 11:09:43 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Happy Hop: Kawaii Jump 2022 version ▞▞▞
Happy Hop: Kawaii Jump Arcade plvf
JEG ELSKER DETTE SPILLET!!!! Det er så gøy hvis du venter hos tannlegen at du kan spille det eller når du bare trenger en kort stund for moro!! Dette spillet er kjempebra!! Jeg har alle miimoene foruten julen, og de dødes dag!! Jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe dette spillet!! Også for utviklerne vil jeg foreslå en måte å kjøpe kister med stjerner på, og en måte å kjøpe ny musikk med flere mynter. Jeg elsker musikken, men den kan bli repitativ, jeg ville elsket om det var en måte å få en annen hipere kawaii-sang på!!
Det er et veldig søtt underholdende spill med mange karakterer og ting for å dekorere det lille rommet ditt🥰
Jeg elsker appen din, og den er veldig morsom. Jeg liker YouTube-karakteren best. Legg også til en enhjørning som er en regnbue.😁👍👍👍💖💘.
Ville vært bedre om du hadde forskjellige typer kurs
Dette er et flott spill! Grunnen til at jeg gir den 3 stjerner er fordi jeg prøvde å få en miimo og for å få den måtte jeg gjøre 500 hopp i ett spill, og det gjorde jeg! Men spillet frøs og det ga meg ikke miimoen min, noe som gjorde meg veldig trist fordi jeg prøvde hardt å få det til!
Hærlig tidsfordriv!
words_cleaned_no_freq.txt - Bitbucket
kul
Dumt spill 1 stjerne
Litt kjedelig, men litt morsomt
Det er et greit spill, jeg anbefaler det for alle i alle aldre, noen ganger er det litt irriterende, men det er ok
Omg Dette er et av de beste spillene noensinne!
spillehall - last ned det mest populære for nye android-spill, gratis og omtalt ... War of Rafts: Crazy Sea Battle · Happy Hop: Kawaii Jump · Pro Builder 3D
Kjæledyrene mine ser ut som tvillinger 😡og de ser ut som en havfrue også 🤢
Tiles Hop - EDM Rush av Amanotes Pte. Ltd. - (iOS Spill)
Dette spillet er det beste spillet jeg noen gang har lastet ned
Det er gøy når jeg er i timen og kjeder meg
Det er det beste spillet jeg har spilt så langt. Karakterene er veldig søte og enkle å få tak i, og du kan også dekorere hjemmet til kjæledyrene dine.
Jeg lastet ned dette spillet for å få enhjørningskostymet på kawaii-kjøkkenet, men jeg fikk det fortsatt ikke til. Jeg venter fortsatt.
Jeg synes det er morsomt og søt men jeg har noen ganger
Vedio legger til før spillene starter mens du spiller, vet du ikke om du spiller den rette fordi midt i spillet, kommer en neste med nesten den samme, synd det hadde vært et morsomt spill.
Det var kult, men vet ikke om folk liker det, men jeg gjorde det, jeg vet bare ikke at du egentlig ikke får skinn eller noe, og det er litt kjedelig
det er et søtt spill, bare annonsene er irriterende. mistet alle samleobjektene mine
Jeg elsker dette spillet, men etter en viss tid very *friendly* personter det å fungere. Jeg fikk dette spillet for to dager siden, og om kveldene ser det ut til at det very *friendly* personter å fungere. Den fanger ikke opp fanene mine. Men når det først er morgener fungerer det igjen. Merkelig. Jeg har en Samsung Galaxy 6
Dette er et fantastisk spill, selv om det har en haug med annonser og popup-vinduer, er det et søtt spill og jeg bruker timer på timer på å spille dette fantastiske spillet! Du kan dekorere huset ditt, spille hoppespillet og få forskjellige kawaii-karakterer som er det søteste jeg har sett, så mange å samle på, generelt anbefaler jeg dette spillet 100 %, men ja, det har annonser og popup-vinduer, det er derfor jeg gi dette spillet 4 stjerner!
Jeg installerte den etter en stund og logget på google play-kontoen min, og da vil den ikke laste inn fremdriften min..
Veldig bh spill ☺☺☺
Jeg lastet ned dette spillet og spilte en gang. Likte det i et minutt og døde. Gikk for å spille igjen nå som jeg fikk hva spillet er, men jeg kan ikke trykke play. Slettet og installert på nytt. Kan ikke trykke play.
Kan du legge til et gjenopplivingsalternativ for guds skyld??
Dette spillet er så kawaii og søtt, men noen ganger er det så vanskelig å få stjernen og brystet
Jeg elsker spillet hans så mye! Designene er så søte, miimoene er alle så unike og selve spillingen er ikke lett, men heller ikke vanskelig, noe som er bra.
Nedlasting: Cooking Home - Kitchen Of Family 1.0.0 APK
DETTE SPILLET ER FANTASTISK!!! Jeg har nettopp installert appen i dag, og nå kan jeg ikke very *friendly* personte å spille, jeg installerte også alle de andre spillene, og det er også flott, det er knapt noen tillegg, og jeg anbefaler appen
Morsomt
det er mange nye mimoer, og dette spillet er veldig fint.
Stickman Ghost 2: Ninja Games ایکشن txln
Cu til e
last ned Hoverboard Surfers 3D apk siste versjon av TerranDroid MB) ... Happy Hop: Kawaii Jump
Morsomt spill med veldig søte karakterer. Flott spill når jeg kjeder meg eller ikke har noe å gjøre. Kunne gjøre med litt flere funksjoner.
dette er for både sjømannskatter og happy hop: å få det andre spillet gjør at du ikke får karakteren eller huden
Det er bare gøy
Supermorsomt og søtt, lett å lære, men ikke så lett det er kjedelig. Mange kister, gøy å dekorere rom, jeg elsker det! Annonsene er ikke veldig lange, noe som er fint
SÅÅ SØT OG GØY!
den lot meg ikke spille den da jeg lastet den opp. det er det beste spillet jeg noen gang har hatt..
ganske god tidssløser! kunsten er aborable og musikk er virkelig sprett. mens annonsene er irriterende, kan de brukes til din fordel ved å gi deg stjerner/kan fjernes ved å kjøpe en spillbar mimo. Men jeg føler at det er en feil når du klikker på Twitter-mimo (du har faktisk lyst til å være logget på Twitter, jeg var ikke logget på, og jeg har det fortsatt.) og spillet skaper hjerter på insta-kill-plattformer noen ganger. over alt verdt et spill.
det er bra. jeg liker hvordan det er noen ting som lurer deg. og du får også mange avatarer
jeg liker det egentlig ikke fordi i kawaii kicthen var jeg så villig til å få det glade humlekostymet
Fantastisk!! Bare fantastisk!!
Jeg liker dette spillet perfekt mengde søt og kawi. Jeg likte virkelig å spille dette da jeg var liten. Det brakte meg tilbake da jeg tok et barn. 5-stjerners vurdering elsker det ☺😍
Hmmmm. . Bare bra for 10 år eller under vil jeg si, men ganske søtt hvis du vil kaste bort tiden litt.
Den har et upassende tillegg med nakne damer og andre ting skaperen av spillet. Dette er et barnespill, vennligst fiks dette