Post by innisimpcallnon on Feb 8, 2022 11:06:42 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mere ressource ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Dette spil plejede at være fantastisk, men nu har næsten alt ændret sig på en negativ måde. Folk over niveau 11-13 får et skud, men en sidearm eller nærkamp. Plz bring tilbage den gamle pixel gun 3d, som vi alle elskede
Spillet er fantastisk, men pls fix match making cuz hver gang jeg matchmaker stod der "tjek din wifi forbindelse", men jeg har stadig wifi pls fix dette spillet er for sejt at dø
Rider game ketchapp unblocked - Weebly
Jeg syntes det er sjovt at spille men jeg kan ikke spille med kammerater men ellers fedt spil
Forsøger ikke at være uhøflig Jeg elskede dette spil i årevis, og det gør jeg stadig, men senest lader det mig ikke indlæse tilbage i spillet, det går til 90%, så stopper det, så reparer det, hvis det kan.
Permainan Kung Fu Fighting Cabaran mkxx
Shooting Zombie Blocky Gun Warfare APK - Android Apps ...
Hvordan gendanner jeg køb, jeg foretog for et stykke tid tilbage, før jeg skulle anskaffe mig en ny telefon? Min konto er knyttet til min Google, men alle mine køb er væk, og mange varer, udstyr og exp er gået tabt. Hjælp venligst. Jeg har nu spillet næsten 2 måneder igen for at genvinde nok ting til overhovedet at konkurrere med de ældre spillere. Din support-e-mail er fuld, så hvad så? Ingen hjælp så? Hvordan vil du beholde en spillerbase, hvis du ikke hjælper dine spillere? Kom nu PG3D....du er bedre end dette 😔
Af en eller anden grund kan jeg ikke spille dette spil, så reparer det, jeg er ret sikker på, at det ville blive et fantastisk spil
OMG!!! JEG ELSKER DETTE SPIL SÅ MEGET, AT JEG BRUGE TIL AT SPILLE DET, men jeg ville ønske, at våben som i våbenkammer var i sandkasse, og ligesom andre mennesker siger, at det betaler sig at vinde, jeg har det fint med det, men jeg er nødt til at ændre denne vurdering, før spillet fortsætter lukker mig ude, fordi jeg ikke har noget lager, men et fantastisk spil
Jeg ville bedømme dette spil 3/5 For hver gang jeg lukker en annonce, stopper spillet med at fungere, så jeg var nødt til at genåbne spillet hver gang, løs dette problem, og jeg vil bedømme dette 5/5
Sjovt spil ødelagt af frygtelige udviklere, der træffer nogle af de dummeste spildesignvalg. For mange p2w-ting, tvungne annoncer, ustabil framerate uden grund osv...
Det er sjovt men jeg kan ikke mere spille det vis jeg kunne spille det vil jeg gi det 5 sjerner
Dette spil er godt og alt, men.....det er MÅDE at betale for at vinde. Du kan ikke spille dette spil uden en spiller på uretfærdigt niveau, der vil skyde dig fra den anden side af kortet.....også brugte jeg penge på en våben (den smarte kugle-bazooka) som jeg IKKE fik refunderet som jeg også er irriteret over....
Pixel Gun 3D - Battle Royale Jangovar nne
Jeg elsker dette spil, ikke fortnite, det er ikke godt
Godt spil
Spillet er blevet meget værre. Indlæsning af alt tager omkring et halvt minut at afvery *friendly* personte, at lege med venner er umuligt. Samlet set ville jeg give den en halv stjerne, hvis det var muligt. Afinstalleret, bogstaveligt talt kun efter et par timer, efter installationen. Tillykke, du har gjort et døende spil endnu værre. Ikke underligt, at serverne er langt mere tomme.
Dette plejede at være et af mine yndlingsspil. Men spillet har ændret sig gennem årene. For eksempel, når jeg ramte niveau 30, begyndte jeg at spille med folk, der på en måde er højere end mig. Det er fordi, at matchmaking ikke er så godt. Jeg kunne ikke nyde et sekund af spillet uden at blive skudt gennem en væg med en Lazer-pistol. Og selvom jeg har opgraderet min rustning, får jeg stadig et skud. så spillet fik mig til at gå. Hvis skaberne af spillet kan løse alle disse problemer, vil jeg være glad
Jeg syndes det er et god spil giver 4 Stjerner
Jeg kan ikke spille i bankerne!😤
Slim Factory Mini Royale 2 Blok Craft 3D Stickman Warriors VSCO Baby Dolls ... Bekæmpe reloaded paintball sjov 3d pixel flyvende bil simulator 3d flyve som
Pixel Gun 3D Battle Royale FPS Shooter FPS Heroes - Microsoft
Zooba: Zoo Battle Royale Game – Apps i Google Play
Jeg elsker dette spil giver mig forskellige aktiviteter at lave i multiplayer maps og kampagnetilstand, men det er svært at slå alle fjender, de våben er over magten, så de øger deres rangering Btw, jeg får Lvl 30 til dette spil. Husk at opgradere dine våben for at komme over magten. Det 👍🙏
Fox styring
Har spillet dette spil siden 2015, så sjovt, men så begyndte det at blive dårligt med al den sved, der betalte penge. Elskede dette spil pixel gun, men blev løn for at vinde
Nogle fejl blev rettet, men pls ret de pludselige rammefald under kampen. Min telefon kan klare ethvert spil uden frame drops, men denne fik frame drops som virkelig dårligt.
dette spil er forbløffende sjovt, lidt laggy, men sjovt vil anbefale at spille, hvis du keder dig
Prime Video: Clip: GameHQ: Pixel Gun 3D
Dette spil var legendarisk bag dem, men nu er det bare en løn for at vinde alle har one-shot våben, og deres rustning er den bedste rustning, og den har den lilla gnistre ting med alt, og når nogen bruger det nægtede kort, kan du ikke gøre noget, så du Vil tabe, og det er ikke så sjovt længere, nogle dele af det er dog sjovt
Det er gud
Jeg elsker virkelig spillet og spiller det meget med min søster, men efter den nye opdatering synes jeg ikke at spillet er det samme. Synes de skal sætte den gamle version af spillet ind igen.
det er ok, bare for svært til f2p, hvis der var flere metoder til at få mønter og ædelstene, så tror jeg, det vil være et 4 - 5 stjernet spil, men et anstændigt spil for nu
Jeg elsker spillet så meget, at jeg altid spiller det med mine venner, mit yndlingsminispil er grønt lys rødt lys!
Jeg kan godt lide spillet, men det blev til en betaling for at vinde spil, og den, der ikke har mytiske vil dø, men det er et godt spil
Jeg har haft logget ind med Google. havde en level +27 profil med over 13k pokaler en sæson. Nu har jeg holdt en pause, men prøver spillet igen. Logget ind med Google og det hele. Men starter ud som level 1. alle min statistikker siger jeg har min gamle profil. Men lortet vil ikke finde det frem. Hvis det sådan at jeg skal være niveau 15 før jeg kan få det tilbage, så gider jeg ikke spillet længere
Man kunne godt få flere mønter. Når man vinder Men alligevel godt
Hej, jeg kan godt lide spillet, men jeg prøver at få torpedo launcher så dårlig 😞 Jeg sliber i næsten en uge, delene til den store dreng er dårlige, fordi jeg næsten har torpedo launcher plz fjern delene i vinderkisterne plz ikke ignorere mig 🥺😞😞😥
Okay, du hører folk sige, at dette er en rip-off af mange mange andre spil. Og det er rigtigt. DOG er det et GODT rip-off. Det er lidt som en krydsning mellem Minecraft og hvert eneste FPS-skydespil derude, bortset fra at de tilføjede deres egne drejninger. MEN grunden til, at jeg gav disse fire stjerner, er to grunde: Den ene, efter du får en annonce, fryser spillet i omkring 5-15 sekunder. For det andet har den ofte tilfældige forsinkelsesspidser. Men overordnet set er det et fantastisk spil. Jeg anbefaler det.
Dette spil er så dårlig at hvis det var lort var det hundelort
Jeg håber, vi kan få mønter i offline-tilstand, og tilføj venligst flere tilstande, der kan spille i offline-tilstand, og kan vores rustning også have et skin, der vil usynligt vores rustning? Også det andet udstyr som maske eller hat Please ellers bliver huden underlig
Dette spil er sjovt, men matchmakingen er virkelig dårlig, og spillet er meget p2w, åh og tillad venligst spillere at uploade deres egne skins til skinshoppen.
Det er et spil med en historie. Tilbage i 2014 var spillet fantastisk, sandsynligvis et af de bedste mobilspil, der var tilgængelige på det tidspunkt. Men langsomt gennem årene har spillet fået meget mere løn for at vinde, og bare hele følelsen af det har ændret sig. Siden sandsynligvis Battle Royale-tilstanden er det forværret så meget, det er stadig anstændigt, men vær parat til at betale penge, hvis du virkelig vil nyde spillet
Jeg bedømmer kun 3, fordi det er for lang tid at indlæse, og spillerne bevæger sig ikke ordentligt, pls fix dette, og vi ønsker et ultimatum i trader-vognen.
Dude, dette spil er sindssygt, men det eneste problem er at opdatere sidste gang jeg opdaterer dette og give 1,6 GB, så lav så lavt
ピクセルガン3D (Pixel Gun 3D) アクション hcum
Pixels Gun 3d er bedei en minecraft